martes, 6 de enero de 2009

Regals de Reis

Només tinc temps de penjar fotos i escriure quatre ratlles.

Ahir caminada fins a Laguna Torre, als peus del Cerro Torre. Vaig sortir a les 7 del matí i pel camí em vaig trobar ben poca gent. Vaig estar-me a dalt més d'una hora, esperant que el Cerro es mostrés. Hi havia ràfegues de vent descomunal, tot el cos fent força per mantenir-se dret. El paisatge, d'un altre món. Un regal preciós, tot el camí i totes les vistes. Felicitat.


Avui caminada amb dos chés, el Santiago i l'Alejandro de Buenos Aires, fins a un cim des d'on hi havia una vista brutal, impossible captar-la amb una sola foto. N'he fet un munt i alguns vídeos.

M'acomiado del Chaltén, aquesta nit marxo cap al nord, ja de tornada. 30 hores dalt d'un bus per la mítica ruta 40 fins al Bolsón. Allà encara no sé què faré, potser m'instal·lo a uns 15 km, al costat del llac Puelo. Tinc ganes de descansar al costat d'un llac, aquests dies he caminat molt. Ara me'n vaig a sopar amb els chés! Fins d'aquí uns dies.
Espero que els Reis us hagin portat moltes coses bones!

No hay comentarios: